Guías

1. Novo Guía dos fentos de Galicia

Guía dos fentos de Galicia

15,00€

A importancia desta guía, ademais de ser a primeira que no noso país trata especificamente o mundo dos pteridófitos, queda tamén reflectida no considerable número de especies autóctonas analizadas.

2. Novo Guía dos microorganismos das augas continentais

Guía dos microorganismos das augas continentais

15,00€

Nesta Guía, o autor preséntanos, con rigor científico e unha excelente calidade iconográfica, a gran variedade de microorganismos que viven nas augas doces continentais que tan abundantes son na nosa terra.

Máis información
  3. Novo Guía das macroalgas de Galicia (Inclúe CD-rom)

Guía das macroalgas de Galicia (Inclúe CD-rom)

5,00€

OFERTA!

Esta guía recolle, por primeira vez, ilustrada a toda cor por Calros Silvar, a descrición das 90 macroalgas máis importantes das nosas costas, do medio no que viven e da relación que estabelecen co resto das comunidades que conforman o ecosistema litoral.

4. Novo Guía dos liques de Galicia

Guía dos liques de Galicia

15,00€

A primeira Guía xeral de liques editada no estado. Con ela preténdese aproximar os liques a calquera persoa sen coñecementos especiais, e que desperte novas afeccións e vocacións para a liquenoloxía.

5. Novo Guía das aves de Galicia

Guía das aves de Galicia

49,00€

Esta nova edición da Guía das Aves é o resultado do extraordinario traballo desenvolvido polos autores nos últimos anos para actualizar a información das 448 especies analizadas, que tamén son ilustradas por Calros Silvar.

6. Novo Guía micolóxica dos ecosistemas galegos

Guía micolóxica dos ecosistemas galegos

15,00€

Esta guía, que recolle as 556 especies máis habituais en Galicia, é especialmente importante para a Micoloxía Galega, porque conxuga nun mesmo traballo a experiencia herdada dos nosos maiores e mestres co zume novo das últimas xeracións de micólogos.

7. Novo Guía das Orquídeas de Galicia

Guía das Orquídeas de Galicia

15,00€

Con esta guía preténdese dar a coñecer a todos os interesados, ese pequeno tesouro da natureza galega que son as orquídeas. Na primeria parte expóñense aspectos como a súa morfoloxía, bioloxía ou distribución que nos permitirán adquirir unha visión global sobre elas...

8. Novo Guía das árbores de Galicia

Guía das árbores de Galicia

22,00€

Esta guía pretende ser útil ás persoas interesadas en coñecer as distintas árbores que se poden atopar no deambular polos montes e campos galegos. Inclúe todas as especies, tanto as consideradas autóctonas, como aquelas alóctonas naturalizadas.

9. Novo Guía dos anfibios e réptiles de Galicia

Guía dos anfibios e réptiles de Galicia

15,00€

Recolle todos os anfibios e réptiles que é posíbel observar en Galicia, ilustrados a toda cor por Calros Silvar. Acompáñase a súa descrición con mapas de distribución e unha completa clave de identificación con debuxos detallados das especies.

10. Novo Guía dos mamíferos de Galicia

Guía dos mamíferos de Galicia

15,00€

Esta guía pretende dar a coñecer a todas as persoas interesadas este tesouro da natureza galega que son os mamíferos. Recolle por primeira vez noventa e oito especies de mamíferos terrestres e mariños que viven en estado salvaxe, utilizan os seus hábitats de xeito sedentario, migratorio ou con presenza accidental en Galicia.