O abc da prensa

O abc da prensa

978-84-96128-34-1
3,00 €
IVA incluido

Este libro tenta ser descritivo e sintético, concibido para unha leitora ou leitor non iniciado pero si preocupado por achegarse a entender unhas poucas chaves do que é un xornal.

Ano: 1996
Nº de páxinas: 64
ISBN: 978-84-87674-34-1

 

Este libro tenta ser descritivo e sintético, concibido para unha leitora ou leitor non iniciado pero si preocupado por achegarse a entender unhas poucas chaves do que é un xornal. O primeiro que se ensina en comunicación é que as mensaxes non están elaboradas por máquinas, senón por persoas. E cando falan as persoas, estas teñen que comportarse como o que son, sen ese arume fatuo e soberbio de que se quere converter en voceiro da verdade absoluta. Ah! e non se confundan: isto non é un manual de xornalismo, senón unha viaxe sinxela para camiñantes intelixentes. É un libro con acenos críticos e miradas de esguello. Cando se poñan a utilizalo para algo, recoméndolles que o fagan cun xornal na man. Calquera xornal. Sacarán máis proveito aos conceptos que se verten.

16 produtos máis na mesma categoría:

O produto engadiu a lista de desexos

Utilizamos cookies propias e de terceiros con finalidades analíticas. Podes aceptar todas as cookies pulsando o botón “Aceptar”. Para máis información podes visitar a nosa política de cookies.