Porto capta negocio con publicidade en galego
O aeroporto do Porto agrandase e non ten complexos ningún en facelo cun pouco galego. Mentres nas terminais galegas é difícil atopar reclamos en portugués, e mesmo na nosa lingua, Sá Carneiro non tivo problemas en iniciar unha campaña en galego. “Oporto, o aeroporto de tódolos galegos”, rezan varios paneis publicitarios.
Non é a primeira vez que os portugueses se lanzan a conquistar o mercado galego. Nos últimos anos intensificaron as campañas publicitarias, especialmente, no Sur de Galicia. En Vigo lanzan periodicamente campañas con valados publicitarios, carteis e anuncios que chaman a elixir o aeroporto portugués para facer as súas viaxes.
Sala “galega”
Ademais, Sá Carneiro tenta atraer aos galegos coa súa lingua, a súa cultura e os seus medios. No aeroporto existe tamén unha sala vip con xornais galegos, a TVG nas televisións e outras vías de información sobre Galicia.
O obxectivo está claro, captar o máximo número de viaxeiros posible. Mentres as tres terminais galegas perden viaxeiros, o Porto gáñaos. Xa ten tantos viaxeiros xuntos como Alvedro ou Peinador. En 2011, Sá Carneiro superaba o seis millóns de usuarios, cun crecemento do 13,7%.
O 13% xa son galegos
ANA, o organismo que xestiona os aeroportos de Portugal, cifra nun 13% a porcentaxe de usuarios do aeroporto portugués que procede de Galicia. Esta porcentaxe aplicada por exemplo ao mes de agosto de 2012, en que a terminal lusa marcou unha nova marca de pasaxeiros, suporía que máis de 83.000 persoas cruzaron a fronteira para coller un voo.
Por iso, é lóxico que cando un galego utiliza este aeroporto vexa publicidades como as que remite Daniel (@ourensan); “os portugueses teñen moi claro cal é o aeroporto dos galegos”.
Fonte: Galicia Confidencial
Foto: Publicidade en galego no aeroporto de Porto/ @ourensan